به نام خداوندمهربانم...سلام دوست هاي خوبم ....اميدوارم همتون حالتون خوب خوب باشه...ميدونم مدتهاست عكسي ازدختركم نگذاشتم بخاطر اينگه سيستم عزيزم رايانه جون داخل خونه هيچ وسيله جانبي قبول نميكنه تا عكس بريزم...اما گزارش وشرح حال دخترك نازنينم رامينويسم:حالا دخترك من بزرگ تراز اون چيزي شده كه من فك hot page...
ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت: 6:47